Здравейте колеги, имам един много дразнещ проблем с печката, който се появи оня ден. Като се връщах по магистралата и на една бабуна (та нали магистралите са ни европейски) като лумна и светна индикатора (дюзата) за проблем с ECU-то и колата влезе в авариен режим. Давам газ неще да върви и така няколко секунди след което започна да пресецва (ту отпушва, ту пак вклюва авариен режим), ама дюзата свети постоянно. След още няколко секунди доброто надделя и се отпуши и тръгна както си трябва, но индикатора с дюзата остана да си свети. Дойдох си в София и след като си разтоварих багажа я паля и всичко си е ОК. За жалост лаптопа ми го нямаше под ръка и не можах да видя каква грешка се е записала. Както и да е, вчера тръгвам и за да се размина с един, който се беше набутал в една еднопосочна улица, скочих в една дупка и пак същата работа - светна и авариен режим. Гася, изчаквам десетина минути и паля. Индикатора не свети и колата върви без проблем. Днес си взимам лаптопа и гледам освен дежурните грешки, който си имам за EGR (P0404) и някакъв датчик на съединителя (P0704), сега гледам се е появила една съвсем нова - P0220, която сочи към потенциометъра на педала на газта. Реших да го тествам с alfadiag, но се оказа, че си работи перфектно - съвсем плавно променя съпротивлението, няма прекъсвания или някакви скокове. Чукнах го няколко пъти тропах с крак по пода и няма никакво прекъсване или смущения в диаграмата - всичко си е на 6. От всичко това си мисля че е някакъв контактен проблем с някоя букса, (нали 'талянките се славят много с това), но не знам къде да търся. Опитах се да търся кабела на потенциометъра, къде се съединява, ама май-влиза някъде под таблото и не ми стана време по светло да го проследя. Ще съм благодарен ако някой каже къде да търся тази букса, както и други възможни, че ще ми спести доста време. Също така ако някой смята, че проблема може да е другаде, ще се радвам да ме насочи. Благодаря предварително!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Малко помощ за един проблем с грешка P0220
Collapse
X
-
Мерси колега! Днес усетих, че някъде там е, защото набих един шут на кутията на ECU-то и зацепи и за 10 км градско не беше записана никаква грешка. Събота-неделя започвам от ECU-o назад по веригата и ще давя с контактол де що букса видя.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеМерси колега! Днес усетих, че някъде там е, защото набих един шут на кутията на ECU-то и зацепи и за 10 км градско не беше записана никаква грешка. Събота-неделя започвам от ECU-o назад по веригата и ще давя с контактол де що букса видя.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Благодаря на всички ви. Днес свалих жабката, намерих буксата и я разкачих. Оказаха се два пина силно окислени. Та изчистих я, притегнах пиновете и сега е 6 - скачам смело в дупките без проблемAlfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеСнимки нямам-сваляш жабката!Търсиш букса бяла на цвят,на нея има точно шест проводника!Тоест шест влизат и шест излизат-пръскаш стягаш пиновете и караш!!!Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
JTD 105+
Comment
Comment